fbpx

Společnost Kneipp získala ocenění GREEN BRANDS za udržitelné podnikání

Německý výrobce přírodní kosmetiky Kneipp, který na českém trhu působí od roku 1997 získal ocenění GREEN BRANDS Czech Republic v kategorii Společnost za ekologickou výrobu, šetrný přístup k přírodním zdrojům a důraz na filozofii udržitelnosti. Porota tvořená významnými osobnostmi z oblastí udržitelnosti, ekologie a médií, jakými jsou například prof. RNDr. Bedřich Moldan, CSc., ocenila Kneipp především za emise, spotřebu energie a strategii nakládání s odpady. Vedle ocenění GREEN BRANDS pro celou společnost Kneipp získávají její výrobky pravidelně ceny za nápadité spojení designu a udržitelnosti.

Společnost Kneipp letos oslavila 130 let od svého založení Sebastian Kneippem – průkopníkem holistického přístupu k péči o zdraví, autorem známého „Kneippova chodníku“, který zlepšuje prokrvení nohou, celkový metabolismus a krevní oběh, a osobností, po které je pojmenováno několik lázní v Německu. Díky svému zakladateli má Kneipp pozitivní vztah k přírodě pevně zapsaný ve své DNA, a proto se v jeho kosmetice od nepaměti spojují moderní postupy se silným historickým odkazem.

Filozofii značky nejlépe vystihuje motto Sebastiana Kneippa: „Vším, co potřebujeme pro zdraví, nás obdařila příroda“. Ingredience pocházejí z kontrolovaného zemědělství a jsou pečlivě vybírány, aby splňovaly nejpřísnější normy kvality. Kosmetika a doplňky strany samozřejmě nejsou testovány na zvířatech, neobsahují mikroplasty, palmový olej ani oleje z palmových jader, konzervanty, parafíny, silikony nebo minerální oleje.

Také obaly výrobků jsou recyklovatelné a některé sbírají další ocenění, jako je Reddot award 2021 pro design barevných balzámů na rty Kneipp Colored Lip Balm. Další řada přírodních balzámů na rty v srpnu 2018 zvítězila v kategorii Udržitelný obal roku soutěže Deutscher Verpackungspreis a v březnu 2020 získala ocenění German Design Award. Jejich ekologické balení je totiž z 25 % vyrobeno z trávy. Porota ocenila vizuální i dotykový zážitek z korkového obalu samotného balzámu, na který v Kneipp využili použité korky z portugalských vín. Všimla si i toho, že papírový obal s podílem trávy z německých pastvin po trávě opravdu voní, a zákazník si tak uvědomí propojení výrobků Kneipp s přírodou.

Více o značce Kneipp

Značka Kneipp® navazuje na bohatou historii a tradiční přístup Sebastiana Kneippa, který úspěšně snoubí s inovacemi v oblasti kosmetické péče a doplňků stravy. Vznikla roku 1891, od roku 2008 je dceřinou firmou PAUL HARTMANN AG. V současné době nabízí portfolio značky Kneipp širokou škálu výrobků od bylinných léků a doplňků stravy až po přírodní kosmetiku. Kneipp zaměstnává více než 700 zaměstnanců po celém světě.

Více informací najdete na: www. kneipp.com

Více o GREEN BRANDS

Pečeť kvality GREEN BRANDS, registrovanou jako certifikační známku v celé EU, obdrží značky na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného 3stupňového procesu, jehož součástí je i důkladný audit značek. V něm se ve všech částech výroby, spotřeby i likvidace hodnotily dopady jejich podnikání na životní prostředí a udržitelný rozvoj. Pečeť kvality GREEN BRAND Czech Republic 2021/2022, která je registrovanou certifikační značkou EU pro ekologickou udržitelnost, obdrží značky na 2 roky po důkladném posouzení odbornou porotou, která je klíčovou součástí procesu hodnocení a garantem odbornosti a nezávislosti.

Porotu tvoří významné osobnosti z oblastí udržitelnosti, ekologie a médií, jakými jsou například prof. RNDr. Bedřich Moldan, CSc., dr.h.c. z Centra pro otázky životního prostředí, Sandra Feltham z Business Leaders Forum, Jiří Koželouh z Hnutí Duha nebo Lenka Heuerová z Fair Venture. „Pečetí kvality GREEN BRANDS mohou být vyznamenány jen „zelené“ značky každodenního života ze všech oborů a všech velikostí, které přebraly spoluzodpovědnost za udržitelný a vyvážený rozvoj ekonomického, sociálního a environmentálního prostředí v České republice,“ uvádí András Wiszkidenszky, regionální ředitel GREEN BRANDS Czech Republic.