fbpx

Aktuální zprávy

Značka Bio Sonne získala ocenění GREEN BRANDS pro udržitelné brandy

Organické produkty BIO SONNE nejvyšší kvality najde český spotřebitel v prodejnách řetězce NORMA už od roku 2007. Produkty BIO SONNE opět splnily podmínky náročného schvalovacího řízení a členové odborné poroty jim udělili titul GREEN BRAND Czech Republic pro roky 2023/2024. Všechny produkty BIO SONNE jsou pečlivě vybírány a přísně kontrolovány v souladu se všemi mezinárodně platnými předpisy. Značka přísně dbá...

Organizace GREEN BRANDS Česká republika zorganizovala setkání členů Odborné poroty. Představila i nového Country manažera

Na jednání dorazili experti v oblasti udržitelnosti, kteří mají finální slovo při oceňování českých udržitelných značek. K dosavadnímu týmu porotců se navíc připojili i noví členové Lenka Mynářová, Radim Kohoutek, Julian Tóth a Vojtěch Pilnáček. Odborná porota má klíčovou roli v procesu nominací značek a rozhodování o titulech GREEN BRANDS. Při hodnocení značek oceňuje výjimečné produkty, služby nebo společnost jako...

Jak může cirkulární ekonomika pomoci vašemu podnikání – 2. část

Udržitelné podnikatelské modely už nejsou jen hudbou budoucnosti, ale využívá je stále více úspěšných značek. Životní cyklus produktů totiž nesmí končit jen koupí, ale v ideálním případě se rozvíjí a pokračuje dál. Ve druhé části našeho článku vám představíme další zajímavé trendy v udržitelném podnikání. Internet of Waste Sběr a nakládání s odpadem může profitovat z moderních technologií stejně jako...

Jak může cirkulární ekonomika pomoci vašemu podnikání – 1. část

Životní cyklus produktů už dávno nekončí jen v bodě, kdy si je zákazník zakoupí. Moderní cirkulární filozofie totiž nabízí výrobcům a poskytovatelům služeb mnohá účinná řešení, jak na jejím základě vytvořit silnou značku, udržitelné výrobky a trvalou hodnotu, přitažlivou pro zákazníky i partnery. Zajímavé příklady naleznete v článku. Z odpadu nový produkt Obrovské množství odpadu, které ve světě každoročně vzniká...

Jak může strategie udržitelnosti pomoci vaší firmě – část 2.

Stále více velkých mezinárodních i menších lokálních značek začleňuje udržitelnost a etické podnikání do své strategie. Pokud je totiž takový přístup účinně zakotven do způsobu fungování podniku a je budován s jasnou a dlouhodobou vizí, může přinést hmatatelné výsledky a posunout značku na vyšší úroveň. Udržitelnost je již součástí firemní strategie velkých i malých značek po celém světě. Proč tomu...

Udržitelné značky z České republiky, Slovenska a Maďarska získaly v Budapešti ocenění GREEN BRANDS

Mezinárodní organizace GREEN BRANDS předala během slavnostního večera ocenění značkám ze tří zemí, které splnily náročné podmínky hodnotícího procesu. Na akci se sešli zástupci oceněných značek z České republiky, Slovenska a Maďarska, členové odborné poroty a zástupci médií. Akce navazuje na tradici galavečerů, na nichž se mohou osobně setkat zástupci oceněných značek, členové poroty a významné osobnosti z oblasti udržitelnosti....

5 ekologických reklamních kampaní, které vás inspirují

Udržitelnost už není jen módním slovem v marketingu. Dobře provedená kampaň na téma udržitelnosti může pomoci zlepšit životní prostředí, zvýšit povědomí o environmentálních problémech a zároveň přivést nové fanoušky značky. Podívejte se s námi na 5 ekologických kampaní, které se správně zaměřují na udržitelnost. Zmizení krokodýla Známý výrobce oblečení Lacoste se v rámci kampaně spojil s Mezinárodní unií pro ochranu…

Značka Biopekárna Zemanka opět získala ocenění GREEN BRANDS za ekologickou udržitelnost

Český výrobce domácích BIO sušenek a krekrů Biopekárna Zemanka získal opakovaně ocenění za ekologické a udržitelné produkty z přírodních surovin. Značka tak bude moci využívat pečeť kvality GREEN BRANDS Czech Republic i v letech 2022/2023. Ocenění GREEN BRANDS, které je registrováno jako ochranná certifikační známka v celé EU, se značkám uděluje na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného třístupňového procesu...

Značky alverde a dmBio obhájili ocenění GREEN BRANDS. Nově oceněným brandem jsou produkty řady Pro Climate

Společnost dm drogerie markt opětovně získala ocenění za udržitelné a inovativní výrobky pro svoje značky alverde a dmBio. Přísným schvalovacím procesem prošla  na výbornou taky nově nominovaná produktová řada Pro Climate.  Produkty těchto značek a produktové řady tak budou moci využívat ocenění kvality GREEN BRANDS Czech Republic v letech 2022/2023. Mezinárodní řetězec drogerií dm drogerie markt má dlouholetou tradici výroby vlastních...

Značka DEDRA INNOVATIONS opětovně získala ocenění GREEN BRANDS za ekologickou udržitelnost

Český výrobce eko drogerie a kosmetiky DEDRA získal ocenění za udržitelnou linii čistících prostředků a inovativní výrobní a recyklační postupy. Značka tak bude moci využívat ocenění kvality GREEN BRANDS Czech Republic v letech 2022/2023. Ocenění GREEN BRANDS, které je registrováno jako ochranná certifikační známka v celé EU, se značkám uděluje na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného třístupňového procesu validace....

Jak může strategie udržitelnosti pomoci vaší firmě

Stále více velkých mezinárodních i menších lokálních značek začleňuje udržitelnost a etické podnikání do své strategie. Pokud je totiž takový přístup účinně zakotven do způsobu fungování podniku a je budován s jasnou a dlouhodobou vizí, může přinést hmatatelné výsledky a posunout značku na vyšší úroveň. Pojďme se společně podívat na to, co může udržitelné podnikání vaší značce přinést. Snížení výrobních…

Značka Naturinka získala ocenění GREEN BRANDS za inovativní produkt. Vyrábí ekologická mýdla z přírodních surovin

Český výrobce kosmetických produktů Naturinka získal, za inovativní ručně vyráběnou kosmetiku, která splňuje nejvyšší ekologické standardy, ocenění GREEN BRANDS Czech Republic pro roky 2022/2023 v kategorii Produkt. Porota tvořená významnými osobnostmi z oblastí udržitelnosti, ekologie a médií, jakými jsou například prof. RNDr. Bedřich Moldan, Csc. udělila značce ocenění především za novátorský přístup a ekologickou povahu výrobku. Příběh značky Naturinka se...

Ocenění GREEN BRANDS je jedinečné a nabízí svým držitelům vícero výhod

Pečeť GREEN BRAND je od 27. listopadu 2019 chráněna jako evropská záruční značka pro ekologicky udržitelné podniky a výrobky. Možnost získat záruční značku existuje v Evropské unii teprve od 1. října 2017. Pro vnitřní trh bylo potřeba vytvořit objektivní a spolehlivý garant existence certifikovaných vlastností. Spotřebitelé by měli mít možnost skutečně důvěřovat certifikaci vlastností podniků, výrobků a služeb. A společnosti...

Značka PackWall získala ocenění GREEN BRANDS za inovativní produkt. Vyrábí stavební desky z nápojových kartonů

Český výrobce stavebních materiálů PackWall, získal ocenění GREEN BRANDS Czech Republic pro roky 2021/2022 v kategorii Produkt za inovativní výrobek, který využívá unikátní odpadový materiál. Porota tvořená významnými osobnostmi z oblastí udržitelnosti, ekologie a médií, jakými jsou například prof. RNDr. Bedřich Moldan, Csc. udělila značce ocenění především za novátorský přístup a ekologické využití výrobku. Kartony (obaly od mléka, džusů, kefírů...

České značky získaly ve Vídni mezinárodní ocenění GREEN BRANDS

Mezinárodní organizace GREEN BRANDS odevzdala během slavnostního galavečera ocenění značkám, které splnili náročné podmínky hodnotícího procesu. Na akci se sešli zástupcové oceněných značek z Česka, Maďarska a Rakouska ale i členové odborné poroty ze Slovenska. Akce je zatím největším galavečerem v historii GREEN BRANDS, protože kvůli koronavirusové přestávce se nemohli konat odevzdávání v jednotlivých zemích v uplynulém roce. V historické...

Společnost Kneipp získala ocenění GREEN BRANDS za udržitelné podnikání

Německý výrobce přírodní kosmetiky Kneipp, který na českém trhu působí od roku 1997 získal ocenění GREEN BRANDS Czech Republic v kategorii Společnost za ekologickou výrobu, šetrný přístup k přírodním zdrojům a důraz na filozofii udržitelnosti. Porota tvořená významnými osobnostmi z oblastí udržitelnosti, ekologie a médií, jakými jsou například prof. RNDr. Bedřich Moldan, CSc., ocenila Kneipp především za emise, spotřebu energie...

Představujeme odborníky, kteří ocení udržitelné značky GREEN BRANDS (1. část)

Odborná porota má v procesu rozhodování o oceněních GREEN BRANDS, klíčovou roli. Proto je velmi důležité, aby byli odborníky v oblasti udržitelnosti, s výbornými znalostmi českého trhu a podnikatelského prostředí. A přesně takoví odborníci se sešli v odborné porotě programu GREEN BRANDS v Česku. Experti budou vyhodnocovat informace, které nominované značky vyplní v dotaznících o svých firmách. Jde o data...

Privátní značky ROSSMANN Alterra a enerBiO obhájily ocenění GREEN BRANDS pro udržitelné značky

Drogistická síť ROSSMANN je v Česku dobře známa díky svým produktovým řadám, které jsou vyvinuty s ohledem na udržitelnou výrobu a ochranu životního prostředí. Produkty z řad Alterra a enerBiO opět splnily podmínky náročného schvalovacího řízení a členové odborné poroty jim udělili opětovně titul GREEN BRAND Czech Republic pro roky 2021/2022. Značka Alterra je kosmetická řada přípravků poskytujících přirozenou péči,...

GREEN BRANDS startujou i na Slovensku. Ocení ekologické a udržitelné značky

Mezinárodní program GREEN BRANDS oceňuje ekologicky smýšlející značky, organizace a osobnosti na slovenském trhu. O ochrannou známku GREEN BRANDS se mohou ucházet subjekty všech velikostí a segmentů z oblastí B2C a B2B působící na Slovensku. Ocenění však získají pouze ty značky, které myslí a jednají udržitelně, ekologicky a přispívají tím významnou mírou k ochraně životního prostředí a přírody. Označení GREEN...

Restart krajiny v 10 krocích podle iniciativy Změna k lepšímu. Jak znovu nastartovat ekonomiku s ohledem na udržitelnost

Rok 2020 byl jak pro světovou, tak pro českou ekonomiku těžkou zkouškou. Podobnou situaci nezažilo několik generací. Navzdory negativním dopadům donutila však koronakrize svět přemýšlet. O tom, jak žijeme, kam jdeme a jak se chováme k naší planetě. V letošním roce, pokud to epidemiologická situace dovolí, budeme, všichni stát před velkou výzvou, jak opět nastartovat ekonomiku. A právě takový restart může být…

GREEN BRANDS na BIOFACHu 2020

V roce 2020 jsme se opět zúčastnili největšího světového veletrhu ekologického spotřebního zboží. Na norimberském výstavišti se mnoho našich oceněných GREEN BRANDS prezentovalo i vlastním stánkem. V únoru 2020 se v Norimberku sešlo více než 3 400 vystavovatelů a 47 000 odborných návštěvníků ze 136 zemí, aby zjistili aktuální vývoj v odvětví biopotravin. Stánek GREEN BRANDS se nacházel v hale...

nanopool: kapalné sklo proti plastovým odpadům

Plastové obaly se rozloží až za zhruba 450 let a představují hrozbu pro Zemi a oceány. Ale jaké jsou alternativy plastů? Naše GREEN BRAND značka nanopool GmbH nabízí řešení: tekuté sklo šetrné k životnímu prostředí. Np-technologie tekutého skla se již používá pro potraviny, zdravotnictví a dokonce i v astronautice. Po ošetření povrchu tekutým sklem na něm již bakterie nemohou ulpívat....

GREEN BRANDS PLAKETA : SVĚTOVÁ NOVINKA Z KAPALNÉHO DŘEVA

Všechny GREEN BRANDS značky mají jedno společné - reprezentují povědomí o ochraně životního prostředí, udržitelnosti a ekologickém pokroku. Proto dává smysl, že si zaslouží i speciální ekologickou plaketu. A plaketa GREEN BRANDS, kterou naše oceněné značky od roku 2014 získávají, je něco opravdu speciálního: doslova světový unikát. Naše plaketa je totiž vyřezána z velmi zvláštního materiálu. Ne vyřezána ale vytištěna!...

Značka kvality „GREEN BRANDS“- je evropská certifikační ochranná známka EU

Značka kvality GREEN BRANDS mezinárodní organizace GREEN BRANDS Organization GmbH je od 27. listopadu 2019 oficiálně registrovaná jako evropská certifikační ochranná známka a právně je krytá autorským zákonem napříč celou EU! Vyhodnocovací proces, který je nutné podstoupit pro možnost ocenění ochrannou známkou kvality GREEN BRANDS jí dělá jedinečnou a znamenitou mezi stovkami jiných, na trhu známých “ochranných známek a známek...