fbpx

Značka Biopekárna Zemanka opět získala ocenění GREEN BRANDS za ekologickou udržitelnost

Český výrobce domácích BIO sušenek a krekrů Biopekárna Zemanka získal opakovaně ocenění za ekologické a udržitelné produkty z přírodních surovin. Značka tak bude moci využívat pečeť kvality GREEN BRANDS Czech Republic i v letech 2022/2023. Ocenění GREEN BRANDS, které je registrováno jako ochranná certifikační známka v celé EU, se značkám uděluje na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného třístupňového procesu validace. Ten zahrnuje důkladný audit značek, který hodnotí dopady jejich podnikání na životní prostředí a udržitelnost ve všech oblastech výroby, spotřeby a nakládání s odpady.

Výrobce chutných a ekologicky šetrných sušenek a krekrů Biopekárna Zemanka se stal synonymem pro nejvyšší kvalitu, ruční výrobu a ekologické postupy při výrobě chutných a oblíbených sušenek a krekrů. “Začali jsme v roce 2006 s mojí maminkou, profesionální cukrářkou, která chtěla péct ty nejlepší sušenky. Dnes je nás více než 30, máme vlastní prodejnu, pekárnu a naše produkty si koupíte v prodejnách po celé zemi i v zahraničí”, řekl Jan Zeman, jednatel společnosti.

Do svých výrobků hned od počátku přenesli nadšení pro zdravé stravování a skvělou chuť. Ta vychází z těch nejkvalitnějších BIO surovin, poctivé ruční práce pekařů a z rodinných receptů. Pečou pro děti, alergiky i vegany, ale především pro všechny, kdo v jídle nechtějí umělé konzervanty, barviva a aromata.

 

Důležitou součástí identity a firemní kultury je udržitelnost a šetrná výroba ohleduplná k životnímu prostředí. Suroviny pochází od českých dodavatelů a lokálních eko farmářů. Značka taky využívá principy cirkulární ekonomiky a zpracovává už jednou použité suroviny. Produkty jsou baleny do snadno recyklovatelných obalů a dodávány i do bezobalových prodejen. Rozvoz je zabezpečen sdílenou dopravou a energie na výrobu pochází jen z obnovitelných zdrojů.

Gratulujeme značce Biopekárna Zemanka k opětovnému zisku ocenění za dlouhodobý a systematický přístup k výrobě chutných produktů udržitelným způsobem. Těší nás, že mezi značky oceněné GREEN BRANDS můžeme opět přivítat výrobce, který se jen neveze na “zelené vlně”, ale díky své udržitelné strategii naplno využívá principy cirkulární ekonomiky ve všech oblastech od výroby, přes rozvoz až po recyklaci surovin”, řekl András Wiszkidenszky, regionální ředitel společnosti GREEN BRANDS pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Víc o GREEN BRANDS

Pečeť kvality GREEN BRANDS, registrovaná jako certifikační známka v celé EÚ, hodnotí značky na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného trojstupňového procesu, kterého součástí je i důkladný audit značek. V něm se ve všech částech výroby, spotřeby i likvidace hodnotili dopad jejich podnikání na životné prostředí a trvalo udržitelný rozvoj. Pečeť kvality GREEN BRAND, získají oceněné značky na dva roky po důkladném posouzení odbornou porotou, která je klíčovou součástí procesu hodnocení a garantem odbornosti a nezávislosti.

Porotu tvoří významné osobnosti z oblasti udržitelnosti, ekologie a médií. „Pečetí kvality GREEN BRANDS mohou být vyznamenané jen „zelené“ značky každodenního života ze všech odborů a velikostí, které přebrali spoluzodpovědnost za udržitelný a vyvážený rozvoj ekonomického, sociálního a environmentálního prostředí,“ uvádí András Wiszkidenszky, regionální ředitel GREEN BRANDS pro Slovensko, Česko a Maďarsko.

Organizace GREEN BRANDS byla založena v roku 2007 Norbertem Luxem na základě jeho úspěšné kariéry v mezinárodní organizaci zabývající se zvyšováním hodnot a kvality fungování značek a jeho osobního přesvědčení o důležitosti udržitelnosti a ochrany přírody.