fbpx

Organizace GREEN BRANDS Česká republika zorganizovala setkání členů Odborné poroty. Představila i nového Country manažera

Na jednání dorazili experti v oblasti udržitelnosti, kteří mají finální slovo při oceňování českých udržitelných značek. K dosavadnímu týmu porotců se navíc připojili i noví členové Lenka Mynářová, Radim Kohoutek, Julian Tóth a Vojtěch Pilnáček.

Odborná porota má klíčovou roli v procesu nominací značek a rozhodování o titulech GREEN BRANDS. Při hodnocení značek oceňuje výjimečné produkty, služby nebo společnost jako celek s důrazem na společenskou odpovědnost. Proto je velmi důležité, aby její součástí byli přední odborníci v oblasti udržitelnosti, s výbornými znalostmi podnikatelského prostředí.

Skupina odborníků potvrzuje výsledky nezávislého auditního procesu, který ověřuje předložená data nominovaných společností – od efektivity používání zdrojů, energií, přes udržitelný proces výroby, odpadové hospodářství, logistiku šetrnou k životnímu prostředí až po ukotvení udržitelné strategie ve firemní politice a filozofii.

Nový Country manažer pro Českou republiku a Slovensko

Na setkání se porotcům představil i nový Country Manager pro CZ/SK Petr Panáček, který se dlouhodobě zajímá se o témata recyklace a cirkulární ekonomiku. „Mým cílem jako Country managera GREEN BRANDS je posílení aktivit organizace Green Brands v regionu CZ/SK a zvýšení dostupnosti environmentálních auditů pro malé a střední firmy“, řekl Petr Panáček o svých záměrech ve vedení GREEN BRANDS.

Petr získal vzdělání na univerzitách v Irsku a USA – mezi jeho předchozí pracovní zkušenosti patří pozice obchodního ředitele start up společnosti v oblasti FMCG nebo obchodního manažera ve společnosti CHEP.

Více o GREEN BRANDS

Značka kvality GREEN BRANDS, registrovaná jako certifikační značka v celé EU, hodnotí značky na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného třístupňového procesu, který zahrnuje důkladný audit značky. Ten posuzuje dopady jejich podnikání na životní prostředí a udržitelnost ve všech částech výroby, spotřeby a likvidace. Pečeť kvality GREEN BRAND je udělována oceněným značkám po dobu dvou let po důkladném posouzení odbornou porotou, která je klíčovou součástí procesu hodnocení a zárukou odbornosti a nezávislosti.