fbpx

Značka Bio Sonne získala ocenění GREEN BRANDS pro udržitelné brandy

Organické produkty BIO SONNE nejvyšší kvality najde český spotřebitel v prodejnách řetězce NORMA už od roku 2007. Produkty BIO SONNE opět splnily podmínky náročného schvalovacího řízení a členové odborné poroty jim udělili titul GREEN BRAND Czech Republic pro roky 2023/2024.

Všechny produkty BIO SONNE jsou pečlivě vybírány a přísně kontrolovány v souladu se všemi mezinárodně platnými předpisy. Značka přísně dbá na dodržování dobrých životních podmínek zvířat, pravidelných kontrol bezpečnosti a kvality a odmítnutí produktů genetického inženýrství. Při jejich výrobě se nepoužívají syntetické pesticidy ani umělá hnojiva.

Produktová řada BIO SONNE je ideální pro zákazníky řetězce NORMA, kteří se chtějí stravovat zdravě a kladou důraz na odpovědnost a ekologii při stravování. Mezi více než 300 produkty BIO SONNE si to svoje navíc najdou i vegetariáni a vegani. Sortiment zahrnuje mléčné výrobky, masné výrobky, ořechy, kokosový olej, ovoce a zeleninu, chléb, snídaňové cereálie, džusy, cukrovinky, víno, pochoutky, jako jsou tofu nebo falafelové kuličky.

Důraz na ekologii a udržitelnost

Značka BIO SONNE byla jednou z prvních značek biopotravin nabízených diskontním řetězcem a učinila ze společnosti NORMA významného průkopníka v tomto odvětví. Dnes, 16 let po zavedení značky BIO SONNE, si NORMA klade za cíl aktivně podporovat povědomí o ekologii a zajistit udržitelné zachování životního prostředí. To zahrnuje neustálé rozšiřování řady BIO SONNE, ale také řízenou spotřebu energie a odpadní hospodářství, které šetří zdroje.

Koncept odpovědnosti společnosti NORMA je nedílnou součástí podnikové kultury a obzvláště se zaměřuje na klíčové oblasti ochrany životního prostředí, ocenění zaměstnanců, závazku vůči společnosti a udržitelného řízení dodavatelů. Ústřední roli hraje zamezování zbytečnému odpadu, stejně jako efektivní hospodaření s energií a snaha o opakované navracení opětovně použitelných materiálů do recyklačního cyklu a získávání co nejvíce surovin z certifikovaných udržitelných zdrojů.

„Uvedením naší privátní značky BIO SONNE v roce 2006 se NORMA stala průkopníkem v oblasti diskontních potravin, na což jsme obzvláště hrdí. Již téměř 20 let se stále více zaměřujeme na uvádění bioproduktů v našem hlavním sortimentu – a to i v našich pobočkách ve Francii, České republice a Rakousku. Díky našemu rozsáhlému sortimentu, například ve skupinách mléčných výrobků, masných výrobků, ovoce a zeleniny, chleba, snídaňových cereálií, džusů a cukrovinek, jsme dokázali, že se bio kvalita a diskont nevylučují, ale skvěle doplňují. Ocenění GREEN BRANDS je dalším potvrzením této strategie a ukazuje nám, že jdeme správnou cestou – v souladu se zájmy našich zákazníků“, uvádí společnost NORMA.

Ocenění po důkladném auditu

Ocenění kvality GREEN BRANDS obdržela značka na základě nezávislého, transparentního a vysoce respektovaného třístupňového procesu, jehož součástí byl i důkladný audit značek. V něm se ve všech částech výroby, spotřeby i likvidace hodnotili dopady jejich produktů na životní prostředí a udržitelný rozvoj. Pečeť GREEN BRAND Czech Republic 2023/2024 byla udělena značkám na dva roky po důkladném posouzení odbornou porotou, která je klíčovou součástí procesu hodnocení a garantem odbornosti a nezávislosti.

„Titulem GREEN BRANDS jsou oceněny značky, pro které je udržitelnost a odpovědné podnikání součástí jejich DNA. Ochrana životní prostředí a společenská odpovědnost pro ně nejsou jen buzzwordy, ale naopak základ obchodní strategie a firemní kultury“, říká András Wiszkidenszky, regionální ředitel GREEN BRANDS Czech Republic. Značky získaly ocenění opakovaně, a proto můžou na svých produktech a v komunikaci využívat logo GREEN BRANDS se dvěma hvězdičkami.